Ο Καπετάνος στα αποκαλυπτήρια του μνημείου των Ελλήνων της διασποράς στη Λάρισα: «Υπερηφάνεια για τον Ελληνισμό όπου γης»

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του τμήματος AHEPA Λάρισας “P. Baltis” αφιερωμένη στους Έλληνες της διασποράς, που με το έργο και τον αγώνα τους κράτησαν ζωντανή την Ελλάδα πέρα από τα σύνορά της, και συνέβαλαν με την προσφορά τους στην ανάπτυξη της.
Βασική ιδέα της εκδήλωσης αποτέλεσε η τελετή αποκάλυψης του μνημείου αφιερωμένου στον Απόδημο Ελληνισμό, που έλαβε χώρα σήμερα σε κεντρικό κυκλικό κόμβο (Ηρ. Πολυτεχνείου και Βόλου) στην πόλη της Λάρισας.

Την βουλή των Ελλήνων και τον Πρόεδρο της Νικήτα Κακλαμάνη εκπροσώπησε ο βουλευτής Λάρισας της ΝΔ Χρήστος Καπετάνος.

Ακολούθησε στην Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Λάρισας έκθεση με φωτογραφίες από την ζωή και την πορεία ελλήνων που έφυγαν από την Λάρισα για το εξωτερικό σε πολύ συγκινητικό κλίμα.

Στην ομιλία του ο Χρήστος Καπετάνος ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Βρίσκομαι σήμερα εδώ στην πόλη μας τη Λάρισα, εκπροσωπώντας τον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων, Νικήτα Κακλαμάνη, στα αποκαλυπτήρια του πρώτου μνημείου στην Ελλάδα αφιερωμένο στον Απόδημο Ελληνισμό.

Η εργατικότητα, οι θυσίες και η αφοσίωση των αποδήμων Ελλήνων στην μητέρα πατρίδα, είναι παντοτινή.Συγχαρητήρια στους AHEPA της Λάρισας για την υλοποίηση της ιδέας αυτής.
Μας κάνετε υπερήφανους για την προσφορά σας στους αγώνες για την Πατρίδα.»

        

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Σας υποσχόμαστε πως δεν θα σας στείλουμε ποτέ ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Ρίξτε μια ματιά στην Πολιτική Απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

spot_img